<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12898590\x26blogName\x3d%CE%A3%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B5%CE%BF%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://harryjar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://harryjar.blogspot.com/\x26vt\x3d6767149568646578330', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Στερεοφωνικά και μαρμελάδες

Ρε... μήπως πέθανε ο γκαγκάριν;

monitor - σκέψεις

Αν το εξαιρετικό monitor με τα linkblogs και την λίστα με τα top άρθρα έχει εξελιχθεί στο digg των ελληνικών blogs, ίσως να ήταν χρήσιμο και κάτι αντίστοιχο με το Slashdot.

Τώρα που το σκέφτομαι ίσως η απάντηση είναι περισσότερα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν μεγαλύτερο customisation . Όπως το πολύ αδικημένο "κύκλος" (μπορείτε να το δείτε σαν επιλογή στην μπάρα μόνο αν είστε logged in) που φιλτράρει τις δημοσιεύσεις σε αυτές που έχουν επιλέξει πρόσωπα που έχει επιλέξει ο χρήστης.
Μπορώ πχ να βλέπω posts που έχουν linkblogάρει ο j95, o javaneze, o vrypan και όποιος άλλος έχω επιλέξει εγώ. Φτιάχνω λοιπόν τον "κύκλο μου" με άτομα με κοινά ενδιαφέροντα με τα δικά μου και έχω μια πολύ πιο ενδιαφέρουσα λίστα με posts από αυτή με τα top άρθρα (εδώ για παράδειγμα ο δικός μου κύκλος). Ένα χαρακτηριστικό που κάνει έντονη την απουσία του εδώ είναι η παροχή rss feed για τον κάθε κύκλο.

Το πρόβλημα βέβαια παρουσιάζεται όταν το "τρεντ" των linkblogs πεθαίνει και άρα αυτή η λίστα γίνεται πιο φτωχή. Η απάντηση "για αυτό χρησιμοποιώ ένα δικό μου aggregator και τελειώνει η υπόθεση" δεν λύνει και πολλά μιας και δεν είναι δυναμική λύση. Θέλω ένα τρόπο να φιλτράρω το χάος των ποστ σε αυτά που βρίσκω εγώ ενδιαφέροντα χωρίς να αποκλείω δημοσιεύσεις από καινούρια blog που δεν υπάρχουν στον δικό μου aggregator.

Ίσως με κάποιο τρόπο να υπολογίζονται και τα πιο δημοφιλή άρθρα ανάμεσα στους χρήστες του κύκλου μου. Αυτά στα οποία οι περισσότεροι έχουν κάνει κλικ δλδ για να διαβάσουν. Ή κάποιο Firefox extension που αυτόματα κάνει linkblog το post που διαβάζεις εκείνη τη στιγμή. Ή ένα κομματάκι κώδικα που θα μπαίνει στο blog και που θα παρέχει στον χρήστη τη δυνατότητα να κάνει linkblog εκείνη τη στιγμή. Γιατί ουσιαστικά το θέμα είναι να μην χρειάζεται να σκεφτεί ο χρήστης "Α! κάτσε να το κάνω linkblog". Τη στιγμή που θα κάνει κλικ σε ένα πόστ και μετά θα χαθεί από λινκ σε λινκ έχει ξεχάσει να linkbogarei. Εν ολίγοις τό θέμα είναι να το κάνουμε λιγότερο συνειδητή κίνηση που πρέπει να θυμηθεί να κάνει και περισσότερο κάτι που γίνεται προέκταση της όλης εμπειρίας του ... blog-reading.

Την ιδέα με το firefox την έχω ξανακούσει παλιότερα αλλά δεν έχει υλοποιηθεί απ'όσο ξέρω. Όπως γενικά δεν έχουν υπάρξει και πολλοί πειραματισμοί. Πράγμα εντυπωσιακό αν σκεφτείς ότι οι πληροφορικάριοι της blogόσφαιρας δεν είμαστε λίγοι. Εντυπωσιακό γιατί η ελληνική blogοσφαιρα έχει το χαρακτηριστικό ότι είναι πολύ "συγκεντρωμένη" κυρίως λόγω του monitor του Παναγιώτη. Πράγμα το οποίο ενδείκνυται για παιχνίδια...

Ετικέτες , ,

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

3/1/07 22:04 Blogger javapapo said...

το διάβασα προσεκτικα το post σου Harry. Να σου πω την αληθεια..έχω σταματήσει να κάνω linkblog γιατι ο ρυθμός που αλλάζει τα post το monitor θέλει ωρα και συγκέντρωση για να τα προλάβεις!
Ειχα ζητήσει παλιότερα ενα RSS Feed του μονιτορ ως πρωτη σελίδα..για να μου ανανεώνεται μεσα σε εναν RSS READER και το βράδυ οταν εχω χρονο να τα βλέπω ολα. Υπάρχει αυτό κάπως κρυμμένο, αν πας στο search και δώσεις κενο ή αστεράκι σου δίνει όλα τα αποτελέσματα μαζι με RSS feed!


Τέλος να πω οτι εγω..με την λυση RSS reader την παλεύω μια χαρα..οκ θέλει λιγο δουλειά απο μένα να βαζω και να συντηρώ την λιστα...

respect @ mpampis sougias    



3/1/07 22:12 Blogger Harry said...

Πιστεύω ότι ιδανική λύση είναι κάποιος τρόπος να μπορείς να κάνεις αυτόματα linkblog αυτό που διαβάζεις εκείνη τη στιγμή. Αυτό σε συνδυασμό με ενα rss feed του "κύκλου" σου λύνει και το πρόβλημα του να ανακαλύπτεις καινούρια blog.
Κι εγώ με rss reader πάντως δουλεύω τώρα. Vienna rulez! χεχεχε    



» Δημοσίευση σχολίου


eXTReMe Tracker