<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12898590\x26blogName\x3d%CE%A3%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B5%CE%BF%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://harryjar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://harryjar.blogspot.com/\x26vt\x3d6767149568646578330', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Στερεοφωνικά και μαρμελάδες

Ρε... μήπως πέθανε ο γκαγκάριν;

MacBook pro Battery issues - Apple Support

Τον τελευταίο καιρό είχα αρχίσει να παρατηρώ ότι η μπαταρία του mbp είχε αρχίσει να διαρκεί λιγότερο. Με το coconut Battery που τσέκαρα, από τις πρώτες κιόλας φορτίσεις είχε αρχίσει να πέφτει το capacity της μπαταρίας 1-2%. Δεν έδωσα σημασία τότε, αλλά το 20-30% κάτω, που έδειχνε όταν ξανατσέκαρα τώρα, για laptop 6 μηνών δεν ήταν φυσιολογικό. Άρχισα να παρακολουθώ πιο συχνά την μπαταρία και παρατήρησα ανεβοκατεβάσματα στις μετρήσεις ανάλογα με τα κέφια της. Το capacity ανεβοκατέβαινε από 67-91%. Αυτό και το γεγονός ότι κάποιες φορές από το 15% φόρτισης πηδούσε στο 0% με έπεισαν ότι πρόκειτε για hardware πρόβλημα.

Ψάχνοντας λίγο στο internet είδα ότι δεν είμαι ο μόνος που αντιμετωπίζει αυτή την κατάσταση (βλέπε εδώ και εδώ). Ακολούθησα και τις οδηγίες για PRAM & NVRAM reset και για PMU reset, χωρίς όμως αποτέλεσμα. Είχα πει ότι δεν θα ασχοληθώ άλλο με το θέμα προς το παρόν γιατί είμαι λίγο πηγμένος αυτόν τον καιρό, έτσι κι αλλιώς ακόμα κι έτσι η μπαταρία κρατούσε 2,5 ώρες. Μία ή δύο φορές είχα reset χωρίς λόγο (προφανώς λόγω μπαταρίας) αλλά ούτε αυτό ήταν τρομερά ενοχλητικό. Σήμερα έγινε όμως το τρίτο reset σε διάστημα 2 εβδομάδων [*] και έχασα 3 παραγράφους από ένα report που γράφω.

Τηλέφωνο λοιπόν στο Apple Support.
-Γεια σας. Πώς μπορώ να βοηθήσω;
-Γεια σας. Έχω πρόβλημα με την μπαταρία μου. Παρουσιάζει αυτά τα συμπτώματα, κι έχω κάνει αυτό κι αυτό κι αυτό.
- Μάλιστα. Θα σας στείλουμε καινούρια μπαταρία εντός 7 ημερών.
-Ευχαριστώ πολύ.
-Γεια σας.

Αυτό ήταν! Απίστευτο! Ούτε τα κλασσικά να σε βάζει να κάνεις αυτά που του έχεις πει ότι ήδη έχεις κάνει, ούτε αθλιότητες του τύπου "restart κάνατε;", ούτε μα-μου. Τίποτα. Του είπα τι έγινε, τι έχω κάνει και θα μου στείλουν καινούρια μπαταρία. Η όλη υπόθεση διήρκησε περίπου 5 λεπτά.

Όσο μπορεί να με ενόχλησε το γεγονός ότι η μπαταρία άρχισε τα περίεργα, τόσο ικανοποιημένος είμαι από το support. H Rainbow να τα ακούει αυτά, γιατί δεν έχει την καλύτερη φήμη για το support της...

[*] Προς windows users: Ναι, αυτό είναι αξιοσημείωτο στον κόσμο του Linux και του Mac OS.

Update: Λιγότερο από 24 ώρες μετά το τηλεφώνημα στο support της Apple, η καινούρια μπαταρία είναι ήδη εδώ και φορτίζει! Hat's off to Apple...

Ετικέτες , ,

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

24/4/07 17:02 Blogger Unknown said...

Τώρα αν πω ότι ζηλεύω θα θεωρηθώ προβοκάτορας;:) Πού τέτοια τύχη εδώ, ευχέλαιο θέλουν για να σου κοιτάξουν ένα πράγμα, να ευχόμαστε να είναι σιδερένιοι οι Μάκηδες μας...    



24/4/07 17:06 Blogger Harry said...

Ναι, και δεν είμαι πολύ αισιόδοξος για το κατα πόσο η κατάσταση θα διορθωθεί...    



24/4/07 19:43 Blogger javapapo said...

έλα babis με έβαλες σε σκέψεις θα γίνω και εγώ ψυχό με το coconut ..αν και για τωρα..το χρησιμοποιώ με external monitor οποτε αναγκαστικά ειναι σε ρευμα..αλλα σε λιγες μέρες στο ταξίδι θα το τσεκάρω!

Mac ..και τα μυαλά στο μίξερ!    



24/4/07 19:59 Blogger Harry said...

Φίλε επειδή το είχα κι εγώ με εξωτερικό μόνιτορ πολύ καιρό στο ρεύμα, δεν είμαι σίγουρος ότι είναι ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις. Η μπαταρία θέλει να "κινείται" που και που. Πάντως το coconut τσεκάρει την μπαταρία ακόμα κι αν είναι στο ρεύμα. Το καλύτερο που νομίζω ότι μπορείς να κάνεις -και που θα κάνω κι εγώ πλέον- για μεγάλες περιόδους που είναι στο ρεύμα είναι:
1. Φορτίζεις (ή ξεφορτίζεις) την μπαταρία να είναι στο 50% (έτσι λέει η Apple ότι είναι καλύτερο να γίνει store) και
2. την βγάζεις και δουλεύεις μόνο με ρεύμα.    



26/4/07 08:22 Blogger javapapo said...

Harry απο σήμερα παίζω χωρίς μπαταρία μετα απο συμβουλή σου. Να σου πω την αλήθεια και εγω το σκεφτόμουν τόσες μερες που παίζω με external monitor οτι σίγουρα δεν έκανα καλά να την έχω πάνω. I am podcasting thiss..    



» Δημοσίευση σχολίου


eXTReMe Tracker