<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12898590\x26blogName\x3d%CE%A3%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B5%CE%BF%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://harryjar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://harryjar.blogspot.com/\x26vt\x3d6767149568646578330', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Στερεοφωνικά και μαρμελάδες

Ρε... μήπως πέθανε ο γκαγκάριν;

Distributed systems

Όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι αργεί να ξημερώσει.

Τελικά ισχύει και στους υπολογιστές. Γαμώ το @#$@#%$!@$!%!$^Υ%^$&^@ μου γαμώ. Δεκαπεντάγουστος στο Birmingham.

Προς υποψήφιους μεταπτυχιακούς φοιτητές σε Computer Science: Αν όταν κάνεις μεταπτυχιακό θέλεις να κάνεις διακοπές τέτοιο καιρό, μην διαλέξεις πτυχιακή με τίτλο Distributed simulation of peer-to-peer systems. Βασικά μην διαλέξεις οτιδήποτε ερευνητικό. Σε ιδανικές συνθήκες διάλεξε κάτι σε ψυχολογία εντόμων. Αν πάλι διαλέξεις κάτι τέτοιο, στείλε μου ένα μέιλ να κλάψουμε μαζί. Βέβαια αν του χρόνου που θα κάνεις μεταπτυχιακό μου στείλεις τέτοιο μέιλ, για να είμαι ειλικρινής, θα πρέπει να μου επιτρέψεις να γελάσω σαρδόνια και σαρκαστικά όπως ακριβώς κάνεις εσύ τώρα.

ΥΓ: Η ώρα είναι 11.10 το βράδυ και αυτό το post το κάνω από τα εργαστήρια του πανεπιστημίου.

ΥΓ2: κλαψ, λυγμ

Ετικέτες , ,

« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

21/8/07 17:05 Anonymous Ανώνυμος said...

Για πες τι τρέχεις ακριβώς μπας και μπορώ να βοηθήσω... Δεν είμαι πολύ καλή στα κατανεμημένα αλλά ίσως μπορώ να κάνω κάτι (γι'αυτό έχω πάρει διπλωματική στο μεταπτυχιακό ευφυείς αλγορίθμους και συστήματα υπόδειξης :) )    



21/8/07 17:16 Blogger Harry said...

Πάει τέλειωσε ο κώδικας τώρα, αλλά ούτως ή άλλως δεν ήταν κάποιο συγκεκριμένο το πρόβλημα μου. Απλώς να γκρινιάζω ήθελα :-P. Τρέχω τα πειράματα, γράφω το report και παραδίδω.
Έχοντας σπουδάσει αγγλία είμαι τραγικός με τις ελληνικές ορολογίες... Από περιέργεια λοιπόν, τι εννοεί ο ποιητής με τα συστήματα υπόδειξης;    



21/8/07 19:46 Anonymous Ανώνυμος said...

και γω αγγλικά τα λέω... αλλά όταν προκειται για τον τίτλο της διπλωματικής τον λέω στα ελληνικά γιατί είναι μουράτος (τρομάρα μου!!)... τα συστήματα υπόδειξης είναι τα recommender systems... τα οποία τα εφαρμόζω (ή μάλλον θα ατ εφαρμόσω, γιατι τώρα θα την ξεκινήσω...) στον τομέα του e-learning (βλακεία τομέας αλλά αυτό είχε ο καθηγητής...) όσο για τη γκρίνια, όταν γράφω εγώ κώδικα γκρινιάζω πολύυυυ περισσότερο!!    



» Δημοσίευση σχολίου


eXTReMe Tracker