<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12898590\x26blogName\x3d%CE%A3%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B5%CE%BF%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://harryjar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://harryjar.blogspot.com/\x26vt\x3d6767149568646578330', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Στερεοφωνικά και μαρμελάδες

Ρε... μήπως πέθανε ο γκαγκάριν;

Internet Banking

Ο οικονομικότερος τρόπος που έχω βρει για να μεταφέρω λεφτά από/προς το εξωτερικό είναι χρησιμοποιώντας την κάρτα της τράπεζας από την οποία "σηκώνω" τα χρήματα. Όταν πχ είμαι Ελλάδα και θέλω να τραβήξω χρήματα από τον λογαριασμό μου στην Αγγλία χρησιμοποιώ την κάρτα της Natwest (στην οποία έχω το λογαριασμό μου). Η μετατροπή από λίρες σε ευρώ γίνεται αυτόματα (σε μέση τιμή και όχι σε τιμή πώλησης) και πληρώνω περίπου 3€ προμήθεια. Με όποιον άλλο τρόπο ξέρω το κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο.

Φυσικά δεν μπορείς να δεις το υπόλοιπο του λογαριασμού σου από το εξωτερικό. Κανένα πρόβλημα όμως. Internet banking και τσεκάρεις ότι θες. Την κίνηση του λογαριασμού, direct debits, οτιδήποτε. Θα υπέθετε κανείς ότι αυτό λειτουργεί και vice versa. Όταν θέλω να τσεκάρω το υπόλοιπο του ελληνικού μου λογαριασμού από αγγλία, το μόνο που έχω να κάνω είναι να χρησιμοποιήσω το internet banking της εμπορικής τράπεζας.

Λάθος! Για κάποιο, είμαι σίγουρος, πολύ απίθανο λόγο στο website της εμπορικής δεν μπορείς να συνδεθείς όταν χρησιμοποιείς linux!!! Προσοχή: δεν είναι πρόβλημα του firefox ή κάτι τέτοιο. Και από windows με firefox συνδέομαι.

Εδώ το link. Όσοι χρησιμοποιούν linux ας το επιβεβαιώσουν. Μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσα να μπω ούτε εδώ. Μήπως είναι δικό μου λάθος; Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι.


Update: Μάλλον εγώ φταίω σε κάτι. Τώρα τι...
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

9/8/05 16:34 Blogger zavalos said...

to vlepw mia hara apo red hat 9/ mozilla 1.2.1    



9/8/05 16:37 Blogger S G said...

χαρυ υπαρχει και κατι καλυτερο

η σιτιμπανκ σου δινει την δυνατοτητα αναληψης σχεδον σε οποιαδηποτε σιτι στον κοσμο και σε τιμη φιξινγκ. επισης μπορεις να κανεις μεταφορες απο τη μια χωρα στην αλλη δωρεαν. εντος ευρωζωνης ειδικα αυτη η υπηρεσια ειναι ενα μικρο θαυμα... (εχω γλιτωσει ισως και 500 ευρω σε προμηθειες!)    



9/8/05 16:55 Blogger Harry said...

zavalos κατάφερες να δεις και την secure (https) σελίδα; Λες να μου έχει ξεφύγει καμια firewallια;

sg Thanks! Δεν το ήξερα αυτό. Φαντάζομαι όταν λες μεταφορές από τη μια χώρα στην άλλη εννοείς με αποστολέα και παραλήπτη σε λογαριασμούς citibank; Πολύ χρήσιμο πάντως. Αν και εδώ στην αγγλία citibank έχει σύνολο 5 υποκαταστήματα... (λονδίνο και μάντσεστερ)    



9/8/05 16:58 Blogger zavalos said...

nai mia xara. Den exw
account gia na mpw, alla
to login box, kai ena matrix apo akalaisthites (kakia) fwtografies fainetai. Fainetai kai ena marquee.    



9/8/05 20:23 Blogger Κωστής said...

Την https σελίδα τη βλέπω, αλλά το DONE κουμπί δεν κάνει τίποτα...(fedora 3/firefox1.06)

Μου έχει ξανατύχει αυτό σε κάποιο site...Οπότε υποθέτω ότι φταίει ο κώδικας του site!    



10/8/05 03:48 Blogger Harry said...

Έχω την αίσθηση ότι κάτι φταίει από 'μένα. Εγώ δεν βλέπω καθόλου τις σελίδες...    



» Δημοσίευση σχολίου


eXTReMe Tracker