<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12898590\x26blogName\x3d%CE%A3%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B5%CE%BF%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://harryjar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://harryjar.blogspot.com/\x26vt\x3d6767149568646578330', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Στερεοφωνικά και μαρμελάδες

Ρε... μήπως πέθανε ο γκαγκάριν;

Ο καρμοίρης και το ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΟ κόστος

Κατά καιρούς και για κάποιο λόγο που δεν έχω καταλάβει ακόμα, δεν μπορώ να κοιμηθώ. Αλλάζω συνεχώς θέση, δοκιμάζω χωρίς μαξιλάρι, με δύο μαξιλάρια, μπρούμυτα, ανάσκελα, μέχρι και σταυροπόδι έχω δοκιμάσει... Τίποτα... Ξυπνάω ανά τέταρτο και κοιτάω την αφίσα από το Clockwork Orange για κανά πεντάλεπτο πριν αρχίσω πάλι τα ακροβατικά.
Μετά από 5-6 ώρες το παίρνω απόφαση και σηκώνομαι. Στην αρχή το είχα συνδέσει με την αλλαγή χώρας και κατά συνέπεια δωματίου και χώρου. Τις 2-3 πρώτες μέρες κάθε επισκέψεώς μου στην Ελλάδα κυκλοφορώ σαν ζόμπι και το ίδιο συμβαίνει και κατά την επιστροφή στο νησί. Έχω σχεδόν εγκαταλείψει τις προσπάθειες να το εξηγήσω και ανήκει πλέον στα μυστήρια της καθημερινότητάς μου, όπως πχ το αγραφέλι (το στυλό που επιλέγεις -ανάμεσα στα άλλα 50 που έχεις- να χρησιμοποιήσεις όταν επειγόντως πρέπει να σημειώσεις κάτι και που ποτέ δεν γράφει. Παρ'όλα αυτά το βάζεις πάλι στη θέση του αντί να το πετάξεις).

Εχθές λοιπόν ήταν (πάλι) μια απ' αυτές τις νύχτες... Εγκατέλειψα τις προσπάθειες κατά τις 6 το πρωί. Σηκώνομαι, φτιάχνω ζεστό καφέ (εδώ έχει 16 βαθμούς) και κάθομαι στο γραφείο μου. Πρέπει να γράψω λίγο κώδικα σήμερα, σκέφτομαι... Ας βάλω λίγη μουσική... Ράδιο! Θα βάλω ράδιο από Ελλάδα να ακούσω λίγη γκρίνια για τον καύσωνα. Μπήκε αύγουστος και θέλω τη δόση μου. Πόσες φορές άλλωστε θα έχω την ευκαιρία να ακούω για καύσωνα πίνοντας ζεστό καφε;
Για να δούμε... Rock FM. Ποτέ δεν δούλευε η αναμετάδοση στο internet του Rock FM. Εν Λευκώ... Μπάαα... Σκάι; Είσαι ψυχοπαθής; Μόνο για τον Πανούση τα Σ/Κ είναι ο Σκάι. Οκ. Άντε να βάλω Μελωδία ή Red . Μπαίνω στο site, πατάω το link και τσούπ! Καλώς τον μαλάκα...

"Αγαπητοί - εκτός Ελλάδος - ακροατές
Στην προσπάθεια μας να διατηρήσουμε υψηλή ποιότητα στη μετάδοση του προγράμματός μας μέσω internet, είμαστε υποχρεωμένοι να ζητήσουμε τη συμβολή σας στο - πραγματικά δυσβάστακτο για εμάς - κόστος της πολύτιμης αυτής υπηρεσίας.
... μπλα μπλα μπλα ...
Για το λόγο αυτό σκεφτήκαμε να συνεργαστούμε, ώστε να σας προσφέρουμε πλήρη ελευθερία...μπλα μπλα... έναντι μιας ελάχιστης δικής σας επιβάρυνσης..."


Κοιτάω πιο προσεκτικά και χωρίς iδιαίτερο λόγο γυρνάω προς τον αριστερό τοιχό και κοιτάζοντάς τον αναρωτιέμαι φωναχτά: ¨Τι λέει ρε ο βλαμμένος;".

Δεν θα σχολιάσω την σχιζοφρενική μου τάση να μιλάω σε τοίχους... Θα σχολιάσω όμως τον βλαμμένο. Τι απίστευτη καρμοιριά είναι αυτή; Αναγνωρίζω βέβαια το αναφαίρετο δικαίωμα κάθε ραδιοφωνικού σταθμού να είναι όσο καρμοίρης γουστάρει με το πρόγραμμα του και να εκμεταλλεύεται (οικονομικά) όσο θέλει την επιθυμία των ελλήνων του εξωτερικού να το ακούσουν. Υπό το παρόν σύστημα κάθε επιχείρηση μπορεί να εκμεταλλεύεται το προϊόν της όπως θέλει και αυτή η παγκόσμια ελληνική πρωτοτυπία (δεν το έχω συναντήσει σε κανέναν άλλο σταθμό) είναι ένας τρόπος...
Αλλά την κάνεις που την κάνεις την καρμοιριά (και δεν καταλαβαίνεις ότι έτσι χάνεις in the long run) τουλάχιστον κάντην αξιοπρεπώς... Το "πραγματικά δυσβάστακτο κόστος"; Θα σε λυπηθούμε κιόλας; Είσαι "υποχρεωμένος να ζητήσεις την συμβολή μας"; Sorry κιόλας δηλαδή που δεν σου στείλαμε τα λεφτά νωρίτερα... Τον κακομοίρη τον ιδιοκτήτη των Σκάι-Μελωδία-Red Fm... Είναι δυσβάστακτο το κόστος και παρόλα αυτά τόσο καιρό τσάμπα ακούγαμε... Θα έπρεπε να έχουμε τύψεις. Και στην τελική τι ζητάει ο άνθρωπος; ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ζητάει! Να συνεργαστούμε για να μας προσφέρει την ΠΟΛΥΤΙΜΗ αυτή υπηρεσία...
Αει γαμήδια! Είμαι και άυπνος...

BBC λοιπόν. Για αυτούς δεν είναι δυσβάστακτο το κόστος. Λες να είναι και να ντρέπονται να μας το πούνε; Κάτσε να βρω την πιστωτική...

ΥΓ: Και αφού την κάνεις την υπηρεσία επί πληρωμή, κάντην με έναν αξιοπρεπή και cross-platform player (πχ RealPlayer) και όχι windows media. Το κόστος των Windows δεν είναι δυσβάστακτο;
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

3/8/05 12:39 Blogger Κωστής said...

Δεν μπορώ να πώ ότι έχεις άδικο. Βέβαια μετά από πολύ σκέψη εγώ έπεσα στην παγίδα και λέω "εντάξει ρε, 3 ευρώ το μήνα είναι, για 3 σταθμούς". Οπότε τα πλήρωσα (όντως σαν πρεζάκι που έψαχνε τη δόση του).

Γεγονός πάντως είναι ότι η ποιότητα είναι πολύ καλύτερη. Μάλλον όμως γιατί ακούν λιγότεροι και όχι γιατί αναβάθμισαν την υπηρεσία! ;-)

Όσο για cross-platform εγώ στο Linux έχω εγκαταστήσει το plugin tou mplayer και δουλεύει μια χαρά...    



3/8/05 12:49 Blogger Phantasmak said...

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει κανείς χωρίς να ξεφτυλιστεί έτσι απροκάλυπτα. Άλλοι σταθμοί χρεώνουν δωρεάν τη lowband αναμετάδοση και χρεώνουν τη broadband. Το ίδιο πρόγραμμα σε καλύτερη ποιότητα. Υπάρχει και το merchandising.

Τώρα, δοκίμασε ζεστό γάλα με μέλι. Πίνεις Horlicks;    



3/8/05 13:01 Blogger Harry said...

karaflosmetanastis: Δεν νομίζω να αναβάθμισαν την υπηρεσία. Το κόστος θα ήταν δυσβάστακτο άλλωστε...:) Μια χαρά είναι με mplayer όντως, αλλά μου την σπάει να βλέπω μόνο windows media επιλογή..
phantasmak: Είναι αυτό που λες. Ας κάνουν ότι θέλουν αλλά μην κλαίγονται κιόλας... Horlicks δεν έχω δοκιμάσει. Δεν το έχω πάρει και πολύ σοβαρά το θέμα της αϋπνίας. Ίσως αναγκαστώ όμως γιατί τελευταία έχει γίνει πιο συχνό...    



4/8/05 10:12 Blogger 0comments said...

"Το εμπόριο σκοτώνει το ραδιόφωνο"
Κάποτε στα 80'ς & 90'ς στις 2 μεγαλουπόλεις τις Ελλάδας υπήρχαν 4 - 5 οργανωμένοι Εναλλακτικοί ραδιοσταθμοί με σοβαρότατη άποψη επι του θέματος. Τους Αθηναίους (Κοκκινοσκουφίτσα , Τυφλοπόντικα κ.αλ.) τους διέλυσαν οι κρατικοί μηχανισμοί, οι μεγαλοσταθμοί (Σκάι κ.λπ) και οι απαγορεύσεις. Τους Σαλονικιούς τους διέλυσαν οι "αναρχικοί". Αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία ...
Πάντως μην ενδίδεται σε απατεωνιές τύπου συνδρομής κ.λπ. Γιατί εκτός του ότι το μηνιαίο κόστος παροχής διαδικτυακών ραδιοφ. υπηρεσιών είναι όσο τα έξοδα παραστάσεως ενός στελέχους για ένα βράδυ, τους κακομαθαίνεται και σε λίγο θα ζητούν συνδρομή και για τον αέρα που αναπνέουμε.
Όσο για τα ντουβάρια. Είναι πολύ καλοί ακροατές. Μη μασάς επειδή τους μιλάς. Ν' ανησυχείς όταν αρχίσουν να σου απαντούν.    



4/8/05 13:14 Blogger Sakis Rizos said...

Χμ... έχω διαφορετική άποψη.

Το θέμα έχει συζητηθεί παλαιότερα σε post της Σοφίας και προκάλεσε 43 σχόλια!    



4/8/05 15:56 Blogger Harry said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.    



4/8/05 21:19 Blogger Harry said...

Καταρχήν να δηλώσω ένοχος όσων αφορά την άγνοιά μου για posts από άλλα blogs πάνω στο θέμα. Το έχουν αναφέρει η Σοφία στο άνωθεν link του biz και ο Παναγιώτης εδώ.
@ 0 comments: Πολύ θα ήθελα να ακούσω την ιστορία για το ραδιόφωνο στη Θεσσαλονίκη και τους αναρχικούς.
Τώρα όσον αφορά τα ντουβάρια, όταν αρχίσουν να μου απαντάνε, πιστεύω ότι θα έχω φτάσει στο σημείο να κάνω μερικά πολύ ενδιαφέροντα posts:-)

@ Bizwriter: Φίλε Σάκη, διαβάζοντας τα σχόλια στο ποστ της Σοφίας και το πολύ εύστοχο ποστ του Παναγιώτη, εξακολουθώ να έχω την ίδια άποψη. Όπως λέω και στο ποστ, κάθε εταιρία έχει το δικαίωμα να χρεώνει ότι θέλει για τα προϊόντα/υπηρεσίες που παρέχει. Παρότι -χωρίς να είμαι ειδικός- από άποψη marketing μου φαίνεται κακή κίνηση, αυτό που σχολίασα και μου φάνηκε τρισάθλιο είναι ο τρόπος που προσπάθησαν να περάσουν αυτή την απόφασή τους. Το να χρεώνεις όπως νομίζεις το προϊόν σου είναι δικαίωμά σου, είτε μου αρέσει είτε δεν μου αρέσει η επιλογή σου. Το να το ανακοινώνεις όμως με αυτόν τον τρόπο, σαν να προσπαθείς να με κάνεις να αισθανθώ και άσχημα, μιλώντας μου για δυσβάστακτα κόστη και για την συνεργασία μου που θέλεις για να μου παρέχεις την πολύτιμη υπηρεσία σου... προσβάλλει την νοημοσύνη μου!    



4/8/05 22:59 Blogger Sakis Rizos said...

@harry:

Πράγματι, είναι λανθασμένη κίνηση μάρκετινγκ. Κατάλαβα ότι αυτό που σε ενόχλησε ήταν ο τρόπος της εταιρείας και σε αυτό συμφωνώ μαζί σου. Ήταν παράλειψή μου που δεν το ανέφερα ότι το κατάλαβα. Σόρρυ.    



5/8/05 02:08 Blogger Harry said...

Φτου!... Ήλπιζα ότι θα είχαμε μια ωραία (και πολιτισμένη βέβαια) διαφωνία και θα ξεπερνούσαμε τα 43 σχόλια...
Αστειεύομαι:)    



8/8/05 16:36 Blogger 0comments said...

Αν και θα μπορούσα να σου διηγηθώ την ιστορία με δυο λέξεις. Εν τούτοις φοβούμενος παραλείψεις αλλά και πολιτικές και ιστορικές ανακρίβειες που μπορεί να προκύψουν από κάτι αυθόρμητο και ανοργάνωτο, επιφυλάσσομαι για μια μελλοντική, πλήρη στα μέτρα του δυνατού, αναφορά στην ιστορία του Εναλλακτικού Ραδιοφώνου (και όχι μόνο) στην Ελλάδα. Πάντως μ' ευχαριστεί το ενδιαφέρον σου.    



24/8/05 04:19 Blogger javapapo said...

Τι μου θυμισες τωρα...αυτές οι μέρες προσαρμογής ειτε φτανεις στο black County ειτε φτάνεις στο σπιτι..ηταν παντα παραξενες! τα πρώτα χρονια ηταν έντονες μετά κρατούσε ισως μονο μια μέρα! καλές εποχές!    



» Δημοσίευση σχολίου


eXTReMe Tracker