<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12898590\x26blogName\x3d%CE%A3%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B5%CE%BF%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://harryjar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://harryjar.blogspot.com/\x26vt\x3d6767149568646578330', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Στερεοφωνικά και μαρμελάδες

Ρε... μήπως πέθανε ο γκαγκάριν;

Σχεδιάζοντας προσεκτικά πως θα γίνεις χάλια...

Είμαι χάλια...
Ακόμα να συνέλθω από τα χθεσινά. Και τα προχθεσινά, και τα παραπροχθεσινά. Τρεις μέρες στην Ελλάδα, αναλώνω τα πρωινά σε ανάρρωση από την προηγούμενη νύχτα και την νύχτα σχεδιάζοντας προσεκτικά το hangover του επόμενου πρωινού.
Κοιτάζωντας το πρόγραμμα των επόμενων ημερών θα ... συνεχίσω να είμαι χάλια. And that is a promise! Και για να μην νομίζετε ότι είμαι πεζός και ρηχός, πρέπει να ξέρετε ότι όλα αυτά γίνονται με πολύ επιλεκτικό τρόπο και όχι όπως να 'ναι και φυσικά πίνοντας μόνο τεκίλα και όχι ότι να 'ναι.
Ασήμαντη αλλά εκνευριστική λεπτομέρεια αποτελεί η dial up σύνδεσή μου στο internet, το οποίο είναι πολύ πιθανόν να αγνοήσω επιδεικτικά τις επόμενες ημέρες. Αυτό όμως μην σας αποθαρρύνει φίλοι συνbloggers: αναμένω σχόλια συμπαραάστασης (στο δύσκολο πρόγραμμα των επόμενων 7 ημερών), φθόνου (που εσείς γυρίσατε στις δουλειές σας-χεχεχε) και φυσικά παραγγελίες τσιγάρων, αλκοόλ, λαχανικών και άλλων οποροκηπευτικών (πώς γράφεται αυτό το πράγμα;) από τους άγγλους συνbloggers για την επιστροφή μου.
Μέχρι τότε σας φιλώ στη μούρη και υπόσχομαι να κάνω το modem μου να τσιρίζει που και που για να τσεκάρω τι κάνετε.
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

31/8/05 15:35 Blogger averel said...

Θαυμάζω την οργάνωση σου. Αλλα μην είσαι χαιρέκακος. Εγω έχω επιστρέψει στην δουλειά, αλλά - έστω και λίγο πιο χύμα , χωρίς προγραμματισμό - κάνω παρεα με το hangover μου εδώ και μέρες. Καλη συνεχεια.    



31/8/05 17:19 Blogger Κωστής said...

Κι εσύ τέκνον Βρούτε;

Και εγώ εδώ στη βροχή, λέω κάτσε να κάνω μια βόλτα στα blogs για διάλλειμα από το debugging και πέφτω εδώ!!!

Καλή διασκέδαση! VIVA CUERVO!!!    



1/9/05 15:50 Blogger Ektwras said...

Tequila Patron ONLY
I am on vacations officialy in about 32 hours flying to Vegas

E N J O Y!    



» Δημοσίευση σχολίου


eXTReMe Tracker