<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12898590\x26blogName\x3d%CE%A3%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B5%CE%BF%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://harryjar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://harryjar.blogspot.com/\x26vt\x3d6767149568646578330', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Στερεοφωνικά και μαρμελάδες

Ρε... μήπως πέθανε ο γκαγκάριν;

Διάφορα αξιόpostα και το γιγαντιαίο δίλημμα

Είναι τώρα κοντά 20 μέρες που έχω να κάνω post. Φταίει που έχω πήξει με την πτυχιακή μου, φταίει που οι εργασίες φέτος, σαν τις ξανθιές στο ασανσέρ απ' το γνωστό ανέκδοτο, φωνάζουν όλες μαζί "ταυτόχρονα", φταίει που έχουμε ξεκινήσει ένα society στο πανεπιστήμιο και συν τις άλλοις έχω χρεωθεί και το website του, φταίνε και άλλα... Γενικά είμαι καλός στις δικαιολογίες:)

Πιάνω τον εαυτό μου να μετατρέπει διάφορα ερεθίσματα σε ποστ, ή μάλλον καλύτερα σε ιδέες για ποστ, τις οποίες συνήθως έχω ξεχάσει προ πολλού την στιγμή που τελικά θα βρω το χρόνο να ασχοληθώ με το blog μου. Πιο πρόσφατο είναι ένας έλληνας της ομογένειας που γνώρισα, ο οποίος τρέφει τα πιο ανάμικτα και αντιφατικά συναισθήματα για την Ελλάδα από όσους εχω γνωρίσει. Αυτό που προξένησε το ενδιαφέρον μου είναι ότι ήρθε σε αντίθεση με το στερεότυπο του έλληνα ομογενή που ζώντας μακρία από τα ελληνικά προβλήματα αγαπά την Ελλάδα περισσότερο από το μέσο Έλληνα. Επίσης το γεγονός ότι πρώτη φορά έπιασα τον εαυτό μου να μεταφέρομαι από την θέση του "ξεκόλα-ρε-ελληνάρα-από-τις-ονειρώξεις-σου" έχοντας το ρόλο του "κακού ανθέλληνα" στη θέση του "μα-δεν-είναι-τόσο-άσχημα-είσαι-υπερβολικός".

Ήταν κι άλλα πολλά τα "αξιόpostα" θέματα τις ημέρες που μεσολάβησαν ανάμεσα στα post μου: το θέμα της Γαλλίας,το Πολυτεχνείο, ο πΟΤΕ με τις αυξήσεις του, το πείραμα του Παναγιώτη και και και ... κι ένα όνειρο που είδα πρόσφατα:)

Κι ανάμεσα σε όλα τα άλλα, είναι και το συγκλονιστικά γιγαντιαίων διαστάσεων δίλημμα:
to PhD or not to PhD? Ρε, μήπως απλώς to master?
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

20/11/05 20:46 Blogger javapapo said...

to Phd αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΑ νιωθεις οτι εχεις να δωσεις αλλα και να παρεις απο την ακαδημαικη κοινοτητα. Αν νομιζεις οτι υπαρχουν σημεια που θα ηθελες να εξερευνησεις αν εχεις πάθος με την ακαδημαική πλευρά της επιστήμης

ΝΟΤ ΤΟ PHD αν φοβασαι να δουλεψεις αργοτερα οποτε λες ας το αφησω για μερικα χρονια... αν δεν μπορεις να καταπολεμησεις τις φοβιες καθε νεου που βγαινει στην αγορά εργασιας
ΜΗν γινει ο κλασικος ελληνας PHD το κανω χωρις λογο..για να μην παω φανταρος..γιατι και καλα θα γινω καθηγητης και θα γαμαω..γιατι καλα περναω ποιος δουλευει τωρα...και αλλα πολλα δηθεν ΠΟΥ ΜΑΣ εχουν γεμισει ΜΕ κατι ΑΣΧΕΤΟΥΣ στην αγορα εργασιας...ξερολες..που δεν ξερουν που τους πανε τα 5 και ερχοντε μετα και ζητανε λεφτα και αξιωματα!

Με άλλα λογια...να εισαι ειλικρινής με τον εαυτό σου και ειμαι σιγουρος οτι θα κανεις την καλυτερη επιλογη!

ενας NOT PHD    



20/11/05 20:53 Blogger Harry said...

Τελείωσα με τον στρατό πριν έρθω αγγλία. Είμαι ένας mature student:P Και όχι δεν φοβάμαι την αγορά εργασίας, έχω κάποια προϋπηρεσία.
Να σου πω την αλήθεια φοβάμαι λιγάκι μην με πάρουνε τα χρόνια αν πάω για PhD.
Σηκώνει πολύ προβληματισμό το θέμα. Νομίζω θα κάνω ξεχωριστό post...    



20/11/05 23:54 Blogger J95 said...

Δε νομίζω να σε πάρουν τα χρόνια στην Αγγλία, είναι πιο συστηματικά τα πράγματα.

Αλλά συμφωνώ με τον Πάρη, αν δε γουστάρεις να ασχοληθείς με έρευνα, μην το κάνεις.    



21/11/05 00:10 Blogger Harry said...

Δεν το εννοούσα έτσι. Εννοούσα ότι όταν αποφοιτήσω θα είμαι πια 29 αν κάνω PhD    



21/11/05 19:32 Blogger javapapo said...

χμμ με αυτο που λες..φαινεται οτι μαλλον εισαι NOT PHD..κατα την ταπεινη μου γνωμη ο PHD guy δεν σκεφτεται οταν θα αποφοιτησει..ποσο θα ειναι κτλ κτλ...εχει αποφασισει οτι θα ειναι καταβαθος ακαδημαικος..και ισως αν υπαρχουν οι ευκαιριες...lab master για αλλους. Δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος να κανει καποιος phd για να παει μετα κια να ζηταει δουλεια developer - power developer- network admin ή consultant.

αυτη ειναι η ταπεινη μου γνωμη.ΔΗΛΩΝΩ κουρασμενος παραγματικα απο τα πολλά άσχετα και ανικανα PHD γυρω μου..που απλα το έκαναν so fucking what!

Το αν θα κανεις phd ειναι θεμα αν εχεις παθος με την ερευνα..οχι για το αν θα σκεφτεσαι τι θα κανεις στα 29 σου! Αν εχεις αγωνια..οπως εχω και εγω αγωνια τι θα κανω στα 29 μου..αρχησε απο τωρα να στελνεις τα βιογραφικα ...και να παλεψεις οπως ολοι μας για μια καλη και ανερχομενη καριερα στην αγορα πληροφορικης!

ελπιζω να μην με κατηγορισουν για κομπλεξισμο..οι διδακτωρες..αλλα τα πραγματα ειναι σχετικα απλά!    



» Δημοσίευση σχολίου


eXTReMe Tracker