<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d12898590\x26blogName\x3d%CE%A3%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B5%CE%BF%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC+%CE%BA%CE%B1%CE%B9+%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://harryjar.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3del\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://harryjar.blogspot.com/\x26vt\x3d6767149568646578330', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Στερεοφωνικά και μαρμελάδες

Ρε... μήπως πέθανε ο γκαγκάριν;

Επιστροφή


Επιστροφή λοιπόν. Το ταξίδι της επιστροφής σχετικά επώδυνο, κάτι σαν εκδίκηση για το προηγούμενο "χαιρέκακο" post μου.
Επιστροφή στα 2 Mbit, στο συμπαθητικά ετοιμόρροπο γραφείο μου, στην κλεμμένη από τον συγκάτοικο καρέκλα, στο άδειο -για λίγο- ακόμα από γνωστούς και φίλους Birmingham. Επιστρέφω ψυχολογικά ανεβασμένος, οργανικά ψιλοκατεστραμμένος και 10 μέρες πίσω στις όποιες εξελίξεις (είπαμε η τηλεόραση δεν υπάρχει και το dial up internet σε διακοπές δεν ενδύκνειται).

Περίμενα ότι θα γυρίσω περισσότερο γεμάτος ιστορίες, αλλά η μάλλον ευχάριστη πραγματικότητα είναι ότι τις περισσότερες δεν τις θυμάμαι;) Ειδικά οι πρώτες 3-4 μέρες (τα πρώτα ανταμώματα με φίλους) είναι σαν να είχαν μόνο πρωί.

Γύρισα λοιπόν, όπως και οι περισσότεροι απ' ότι βλέπω, έτοιμος για μια χρονιά η οποία αναμένεται εξουθενωτική...

Άντε, καλό χειμώνα!
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »

10/9/05 06:38 Blogger Thrasos said...

Και εγώ με την σειρά μου να μου ευχηθω καλο χειμώνα και Η ΚΑΡΕΚΛΑ εκεί που ήταν αγαπητε και μην σου γίνει συνηθεια ,αντε μπραβο ,ο καθεις στην καρεκλιτσα του και εγω στην πολυθρόνα μου...Ας μην ξεχνάμε και τες ελληνικές μας traditions .

Δεν κοπιασα τζαμπα να την μεταφερω απο τα σκουπίδια και να την ψεκάζω με κατσαριδοκτονα 2 μέρες ,για να αναπαυετε ο δικός σου κόλος.    



11/9/05 01:48 Blogger Harry said...

Πολύ φοβάμαι φίλε μου ότι όσο καιρό λείπεις πολλά έχουν αλλάξει... Εκπλήξεις σε περιμένουν...!    



12/9/05 10:26 Anonymous Ανώνυμος said...

Ήρθες στο Ελλάντα, έφυγες από το Ελλάντα κι ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Τς τς τς τς...
(α) αν και κρητική η μισή πλευρά, θα κρατηθεί μανιάτικο γιατί η βεντέτα είναι old fashioned
(β) χαίρομαι ιδιαιτέρως που κάθησε δίπλα σου η ξενέρωτη Ινδή! (όχι δεν έχω κακία μέσα μου, ο Mr. Harry μου την βγάζει)    



12/9/05 10:43 Blogger Harry said...

Να σημειώσω ότι αφού όπως είπες κρητική η μισή πλευρά δεν έχει καμία δουλειά με μανιάτικα.
Πέρα από αυτό, δηλώνω ένοχος στις κατηγορίες αλλά προς υπεράσπισή μου, ήταν 10 μέρες πάρα πολύ γεμάτες.

ΥΓ: Ινδικές κατάρες και βουντού είναι άνισες ποινές για το παράπτωμά μου    



20/9/05 15:14 Anonymous Ανώνυμος said...

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX

Βρε Χάρρυ , οχι πες μου σε παρακαλω...εχει μείνει καμμιά φυλή σε τούτο τον πλανήτη που ο γυναικείος πλη8υσμός της να έχει μείνει ασυγκίνητος απο την εξωτική σου ομορφιά? Δηλαδή δεν εχω λόγια καλό μου παιδί!!! Την επόμενη φορά σε παρακαλώ θέλω ιστορία με πακιστανή... Εχει τέτοιες το Λονδινιουμ ετσι δεν είναι??? Αντε, αν και δεν σε είδαμε σου εύχομαι All The Best....BEAST!!!! XAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

IRIDA    



20/9/05 15:21 Anonymous Ανώνυμος said...

gamw tis anonymies...... axaxaxaxaxaxaxaxax

Irida (glupp)    



21/9/05 11:42 Anonymous Ανώνυμος said...

Λοιπόν... απο την ώρα που έγραψα εδω μέσα έχω πάθει έναν εθισμό... όλο μπαίνω και ξαναμπαίνω να δω αν μου απάντησες!!! ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΚΑΛΕ!!!
Τώρα βρήκες να απουσιάζεις απο τα δρώμενα???    



21/9/05 13:21 Blogger Harry said...

Ίριδα, έχει μείνει μια φυλή στη Ζουαζηλάνδη της οποίας ο γυναικείος πλυθησμός δεν έχει υποκύψει ακόμη! All the beast to you too!:P    



21/9/05 15:46 Anonymous Ανώνυμος said...

"Anonymous IRIDA", χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα! Λοιπόν, παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα (το ότι είσαι γνωστή θα ληφθεί σοβαρά υπόψη στην τιμή) για το πώς μπορείς να δημοσιεύεις σχόλια στο blog του Harry, προκειμένου να μην έχουμε τέτοια αποτελέσματα από 'σένα που μεγάλωσες με NOYNOY (black adv :p) και Internet!    



22/9/05 14:16 Anonymous Ανώνυμος said...

Eleantip...etsi pws pame emeis 8a katarghsoyme thn ennoia toy blog :-P Den me pairneis ena tel. na ta poume ??? xaxaxaxaxa

eimaste "ntip - katantip" xoxo
Profanws h polyxronh apoysia moy apo ta internetika drwmena me "katanthse" :P

irida h "anonymh"    



» Δημοσίευση σχολίου


eXTReMe Tracker